Direktlänk till inlägg 5 januari 2015

Nyår och början av Januari <3

Av Eliasson - 5 januari 2015 20:48

Hejsan!


Hoppas ni har haft ett bra nyår

Det var ju ett tag sen jag skrev här men nu ska jag försöka uppdatera så gott det går.


Jag och Andreas fick vara husvakt över nyår så vi åt gott och tittade på grevinnan och betjänten

och sen så gick vi ut och tittade på fyrverkerierna dem vi såg iaf.


         

Maten bestog av bakad potatis med skinkröra , sen spelade vi bingolotto och sen så skålade vi in d nya året med lite go dricka , och utanför huset hade vi marsaller =)


Vi åkte hem till vårat kryp in på Torsdagen sen för Andreas skulle börja jobba igen och i Fredags så stor städade jag och det har jag inte orkat på länge men d gjorde ja den här gången d blev så fint.


Snart ska jag väl plocka ner julen också men vill att d ska vara kvar ett litet tag till sen så blir d vår känslor hoppas jag..



I Lördags så hade jag och Andreas en mys dag vi åkte och beställde våran fina bäddsoffa som ska komma snart   

och efter det så gick vi till Pizza Hut och åt go middag.

   

Jag åt Kombo platter som vanligt d är så JÄKLA gott och med massor av Colslaw   

Älsklngen tog något med kyckling och chiliflakes   


Igår Söndag så stor handla vi och sen åt vi tacos till middag.

Och sen satt jag och pyssla nästan hela kvällen .


Idag så gick jag ner till stan och shoppade lite :)

Men måste lämna tillbaka en tröja men annars va ja riktigt nöjd.

Killen fick kläder han med.


 

Den tröjan med Rosa måste ja lämna tillbaka men annars är ja super nöjd.


Sen köpte jag en försenad julklapp till min bästis med   



 


Det här är vi 2 , vi 2 som är bästisar som övervinner allt

och ställer alltid upp på varandra vi älskar varandra och stöttar varandra till 1000%

Jag är glad och stolt att jag kan kalla henne min BÄSTA VÄN!!!

Alla borde få ha en sådan vän som denna tjej men ingen får TA henne från mig!!!

Hon är min ängel utan vingar kommer alltid finnas vid hennes sida oavsett vad som än händer.       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eliasson - 28 december 2014 12:12

Nu är julen över!!   Hej alla läsare!   Hoppas alla ni har haft en bra jul det har iaf jag men inte till en början kände saknaden av morfar alldels för mycket men sen så började det lättna , god mat och mycket trevligt sällskap som bestog av...

Av Eliasson - 19 december 2014 22:58

Hejsan!   Idag så har jag inte gjort så mycket förutom gjort några armbands beställningar , sen tog jag det lugnt en stund innan jag hämtade änglarna vid stan medans Carro handla julklappar till de. Det var mysigt älskar dem där 2 bus fröna allti...

Av Eliasson - 18 december 2014 15:17

Ja det är kanske dax att skriva här igen..   Min dag igår var hur mysig som helst vakna upp av ett leende på läpparna och hade det hela dagen , det är inte vanligt om man säger så inte för min del iaf.. Hade ett ur mysigt sällskap här hemma min e...

Av Eliasson - 15 december 2014 14:15

Ja det var ett tag sen jag skrev här nu..    Men har varit mycket tankar och haft mycket att göra men försöker komma på banonorna igen..   Ja i Fredags va jag på Lucia i Linus skola med Carro det var mysigt och dem var så duktiga      ...

Av Eliasson - 12 december 2014 23:34

  Ja idag är det en såndär dag som jag bara gråter på...     Inge kul alls jag försöker vara stark men de är inte så lätt alla gånger..   Imorse hade jag det trevligt iaf det är alltid något. Va på fruns sons lucia och han va så fin och duk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards