Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Lucia firande och 3e advent

Av Eliasson - 15 december 2014 14:15

Ja det var ett tag sen jag skrev här nu.. 


Men har varit mycket tankar och haft mycket att göra men försöker komma på banonorna igen..


Ja i Fredags va jag på Lucia i Linus skola med Carro det var mysigt och dem var så duktiga   

 

Här en glad och nöjd stjärngosse   



I lördags så var det ju Lucia och jag och Andreas hade bott ihop 1 år då tiden har verkligen gått så fort så fort , vi tillbringade dagen först på stan på lill julmaknaden här i Södertälje och sen så åkte vi till Trosa för att kolla på Lucia och det var väldigt mysigt och barnen var så duktiga och modiga dem sjöng så fint   

   



   Ja då var det 3e ljuset tänt och ingen snö så långt ögat når   Ingen jul känssla alls faktiskt..



Igår var det ju 3e advent och jag fick ett väldigt fint främmande av min allra bästa vön Empa , jag hjälpte henne med att färga hennes hår och sen så åt vi gott och skrattde som vi alltid gör hon får mig på så bra humör   Sen när hon hade åkt hem så kom min efter längtade karl hem och vi började våran kväll tillsammans + Ida såklart som hade varit med husse hela dagen.

Hon va tydligen väldigt trött när hon kom hem   


  Hon är ju bara för söt!   






Före typ     Efter       Du vart så fin!!

  

Empa

Du är en sådan fin vän som får mig att må så bra , Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig , Jag skulle nog inte ens vilja finnas om inte du fanns , Jag älskar dig min bästa tjej!!  




Nu har jag äntligen börjat fått göra massa beställningar på armband så nu börjar det rulla in och det är tack vare mina vänner         




 
 
Ingen bild

Emelie

15 december 2014 17:41

Aaawe,vad glad jag blir hjärtat!<3 Finns alltid för dig ska du veta! Vi har alltid roligt när vi umgås, du är jättebra att färga håret!:))Säger till när vi vill beställa igen! :) Älskar dig med bästis! <3

Eliasson

18 december 2014 15:15

Jag vet att du alltid finns där för mig och jag finns alltid för dig med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eliasson - 5 januari 2015 20:48

Hejsan!   Hoppas ni har haft ett bra nyår Det var ju ett tag sen jag skrev här men nu ska jag försöka uppdatera så gott det går.   Jag och Andreas fick vara husvakt över nyår så vi åt gott och tittade på grevinnan och betjänten och sen ...

Av Eliasson - 28 december 2014 12:12

Nu är julen över!!   Hej alla läsare!   Hoppas alla ni har haft en bra jul det har iaf jag men inte till en början kände saknaden av morfar alldels för mycket men sen så började det lättna , god mat och mycket trevligt sällskap som bestog av...

Av Eliasson - 19 december 2014 22:58

Hejsan!   Idag så har jag inte gjort så mycket förutom gjort några armbands beställningar , sen tog jag det lugnt en stund innan jag hämtade änglarna vid stan medans Carro handla julklappar till de. Det var mysigt älskar dem där 2 bus fröna allti...

Av Eliasson - 18 december 2014 15:17

Ja det är kanske dax att skriva här igen..   Min dag igår var hur mysig som helst vakna upp av ett leende på läpparna och hade det hela dagen , det är inte vanligt om man säger så inte för min del iaf.. Hade ett ur mysigt sällskap här hemma min e...

Av Eliasson - 12 december 2014 23:34

  Ja idag är det en såndär dag som jag bara gråter på...     Inge kul alls jag försöker vara stark men de är inte så lätt alla gånger..   Imorse hade jag det trevligt iaf det är alltid något. Va på fruns sons lucia och han va så fin och duk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards