Direktlänk till inlägg 11 december 2014

Kvällen till ända :))

Av Eliasson - 11 december 2014 23:20

Ja nu är det kväll här i vårat hus snart till och med natt men här sitter jag pigg ändå..

 

Ja sist jag skrev så tvättade jag och den blev klar vid 21 och medans tvätten va igång så gjorde jag hemma lagad broccoligratäng med skinka och ost sås.. D blev väldigt lyckat   

Sambon min åt 2 portioner och dem va stooora   

 

Sen efter tvätten så hade vi en mys kväll för att kolla på BB finalen och den jag hela tiden har trott som ska vinna gjorde det och Anders är en värdig vinnare   

 

 

Jaha nu då?

 

Sitter just nu och lyssnar på musik på min spotify och bara njuter av kvällens lugn ,

min älskade vovve sover bredvid sin husse som ligger och snarkar så sött ;)

 

 

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden fast jag knappt gör något just nu ingen ork eller så för någonting vet ej varför men min kompis sa att det kan vara så att jag har fått fel på sköldköteln för att jag har gått upp i vikt , är trött , deprimerad , irriterad , mindre sex lust ibland inget alls och svårare att äta , har ont i magen m.m

 

Och jag får panik för sådanna saker men eftersom jag är diabetiker och har dåligt socker med mera , så kommer jag ta upp det med min diabetes sköterska den 16e att jag vill ta blod prov för detta..

 

Det känns som att det alltid ska komma saker till mig som är jobbiga varje gång något blir bra då kommer nästa sak.. Börjar bli less på de.. men jag hoppas på att de inte är det men man vet aldrig :(

 

Nä nu ska jag spela lite men vi hörs :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eliasson - 5 januari 2015 20:48

Hejsan!   Hoppas ni har haft ett bra nyår Det var ju ett tag sen jag skrev här men nu ska jag försöka uppdatera så gott det går.   Jag och Andreas fick vara husvakt över nyår så vi åt gott och tittade på grevinnan och betjänten och sen ...

Av Eliasson - 28 december 2014 12:12

Nu är julen över!!   Hej alla läsare!   Hoppas alla ni har haft en bra jul det har iaf jag men inte till en början kände saknaden av morfar alldels för mycket men sen så började det lättna , god mat och mycket trevligt sällskap som bestog av...

Av Eliasson - 19 december 2014 22:58

Hejsan!   Idag så har jag inte gjort så mycket förutom gjort några armbands beställningar , sen tog jag det lugnt en stund innan jag hämtade änglarna vid stan medans Carro handla julklappar till de. Det var mysigt älskar dem där 2 bus fröna allti...

Av Eliasson - 18 december 2014 15:17

Ja det är kanske dax att skriva här igen..   Min dag igår var hur mysig som helst vakna upp av ett leende på läpparna och hade det hela dagen , det är inte vanligt om man säger så inte för min del iaf.. Hade ett ur mysigt sällskap här hemma min e...

Av Eliasson - 15 december 2014 14:15

Ja det var ett tag sen jag skrev här nu..    Men har varit mycket tankar och haft mycket att göra men försöker komma på banonorna igen..   Ja i Fredags va jag på Lucia i Linus skola med Carro det var mysigt och dem var så duktiga      ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards