Direktlänk till inlägg 18 december 2014

Mys dag med bror <3

Av Eliasson - 18 december 2014 15:17

Ja det är kanske dax att skriva här igen..


Min dag igår var hur mysig som helst vakna upp av ett leende på läpparna och hade det hela dagen , det är inte vanligt om man säger så inte för min del iaf.. Hade ett ur mysigt sällskap här hemma min ena älskade lillebror va här och vi spelade yatzy och UNO och åt god mat som han hade beställt min*köttfärsås med spagetti* Han älskar tydligen den hehe.. 

Sen så satt vi och spelade tv-spel och skrattade och pratade..

Jag är sjukt stolt över honom han tog tåget själv mot mig och han har aldrig åkt så förut och han klarade det!!


 

Min älskade lillebror Viktor han vill vara lik syster men ändå inte!

Älskar dig till världens ände! Och charlie med såklart det är ni som får mig att orka   


Och innan Viktor kom gick ja ut med minigrisen och det visade sig att de snöade *ÄNTLIGEN* tänkte jag..


     


Men idag så har de mesta regnat bort och smällt bort   


Så nu är det ingen jul känsla längre..

Hoppas de kommer mer snö..


Det bröjar närma sig med storm steg nu innan man ska till Linköping och fira jul..


Men de kommer kännas konstigt för du är inte där så man kan ringa dig o säga god jul.. Saknar dig MOFFA   


Och det är väldigt jobbigt att jag och mamma inte pratar med varandra längre jag saknar henne och älskar henne men nu är det väl som det är    



Återkommer ha de så bra sålänge   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eliasson - 5 januari 2015 20:48

Hejsan!   Hoppas ni har haft ett bra nyår Det var ju ett tag sen jag skrev här men nu ska jag försöka uppdatera så gott det går.   Jag och Andreas fick vara husvakt över nyår så vi åt gott och tittade på grevinnan och betjänten och sen ...

Av Eliasson - 28 december 2014 12:12

Nu är julen över!!   Hej alla läsare!   Hoppas alla ni har haft en bra jul det har iaf jag men inte till en början kände saknaden av morfar alldels för mycket men sen så började det lättna , god mat och mycket trevligt sällskap som bestog av...

Av Eliasson - 19 december 2014 22:58

Hejsan!   Idag så har jag inte gjort så mycket förutom gjort några armbands beställningar , sen tog jag det lugnt en stund innan jag hämtade änglarna vid stan medans Carro handla julklappar till de. Det var mysigt älskar dem där 2 bus fröna allti...

Av Eliasson - 15 december 2014 14:15

Ja det var ett tag sen jag skrev här nu..    Men har varit mycket tankar och haft mycket att göra men försöker komma på banonorna igen..   Ja i Fredags va jag på Lucia i Linus skola med Carro det var mysigt och dem var så duktiga      ...

Av Eliasson - 12 december 2014 23:34

  Ja idag är det en såndär dag som jag bara gråter på...     Inge kul alls jag försöker vara stark men de är inte så lätt alla gånger..   Imorse hade jag det trevligt iaf det är alltid något. Va på fruns sons lucia och han va så fin och duk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards