Direktlänk till inlägg 11 december 2014

Hejsan

Av Eliasson - 11 december 2014 13:43

Hejsan


Idag fick man äntligen vakna med ett leende visst somnade inte flrns 05:00 som vanligt nör min karls alarm ringer, men sen så försov sig Andreas och jag trodde han skulle vara stressad och irriterad med men han va lugn som en filbunke och det gjorde min dag  


Just idag har jag inte gjort så mkt förutom varit ute med hunden och nu tvättar jag men inte mkt tvätt alls*äntligen*men ska väl ändå ta en tvätt tid till innan vi drar ner till Linköping   och fira jul å så   


Idag har jag bara känt av lite av min panikångest , ist så har jag haft ett väldigt dåligt socker som gör att min kropp tar skada. Jag hoppas på att det går ner mot kvällen iaf.


Imorgonn ska jag träffa min fru hon som betyder så mycket för mig , jag ska med henne till hennes sons lucia klockan 09:oo på morgonen ska åka buss men det kommer gå bra för jag åker inte själv men hem blir kanske värre eller så klarar jag det , jag måste ju tro på mig själv!   



Ja det var väl allt för idag det kanske kommer mer ikväll take care.  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eliasson - 5 januari 2015 20:48

Hejsan!   Hoppas ni har haft ett bra nyår Det var ju ett tag sen jag skrev här men nu ska jag försöka uppdatera så gott det går.   Jag och Andreas fick vara husvakt över nyår så vi åt gott och tittade på grevinnan och betjänten och sen ...

Av Eliasson - 28 december 2014 12:12

Nu är julen över!!   Hej alla läsare!   Hoppas alla ni har haft en bra jul det har iaf jag men inte till en början kände saknaden av morfar alldels för mycket men sen så började det lättna , god mat och mycket trevligt sällskap som bestog av...

Av Eliasson - 19 december 2014 22:58

Hejsan!   Idag så har jag inte gjort så mycket förutom gjort några armbands beställningar , sen tog jag det lugnt en stund innan jag hämtade änglarna vid stan medans Carro handla julklappar till de. Det var mysigt älskar dem där 2 bus fröna allti...

Av Eliasson - 18 december 2014 15:17

Ja det är kanske dax att skriva här igen..   Min dag igår var hur mysig som helst vakna upp av ett leende på läpparna och hade det hela dagen , det är inte vanligt om man säger så inte för min del iaf.. Hade ett ur mysigt sällskap här hemma min e...

Av Eliasson - 15 december 2014 14:15

Ja det var ett tag sen jag skrev här nu..    Men har varit mycket tankar och haft mycket att göra men försöker komma på banonorna igen..   Ja i Fredags va jag på Lucia i Linus skola med Carro det var mysigt och dem var så duktiga      ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards